Subject: Eesti Panga teadusseminar 22. veebruaril: kuidas mõjutab auditeerimine ettevõtete käitumist palga- ja hõiveinfo esitamisel
From: "Liina Kulu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Eve Mägin <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Feb 2024 10:20:36 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Eesti Panga teadusseminar: kuidas mõjutab auditeerimine ettevõtete
käitumist palga- ja hõiveinfo esitamisel

Neljapäeval, 22. veebruaril kell 10.30–12.00 toimub Eesti Pangas
teadusseminar „Off the books, on the books? Employment, wages, and labor
tax audits“. Seminar on inglise keeles.

Seminaril tutvustab Stockholmi kõrgema majanduskooli Riia filiaali
kaasprofessor Nicolas Gavoille Läti andmete analüüsile tuginevat uurimust
sellest, kuidas mõjutab tööjõumaksude auditeerimine ettevõtete käitumist
riigile palga- ja hõiveinfo esitamisel. Teadustööst nähtub, et
tööjõumaksude audit võib aidata tuvastada registreerimata töötajaid, kuid
vähem on sellest kasu töötasu alaraporteerimise välja selgitamisel.

Palun anna oma tulekust teada hiljemalt 20. veebruaril aadressil
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Vajadusel saad seminaril osaleda ka Webexi kaudu:

https://eestipank.webex.com/eestipank/j.php?MTID=mc70bd263156015bd63d31309
6fc4fe85

Koosoleku number: 2740 918 5731

Kui on vaja sisestada ürituse number või salasõna: A3NrGEsUq26 (23674378,
liitudes telefoni või mõne videosüsteemi kaudu)